Monday, July 27, 2009

*bubbly bali*

kali nie aku nk cter ckit psl sorg kwn aku yg tjebak dengan dunia blog nie.
nama dia bali.
aku mjd sifu dia utk blog aritu.
cool kn?
hehe
tu pon bsbb..
tp xbyk yg dpt diajar, sbb aku pon still bru dlm dunie blogger nie..
so aku harap kwn2 blog esp uniten student akn follow dia nye blog supaya
blog dia xbsawang n terbiar sbb xreti2 nk update..
bese ar kn...
hahaha...
so bila ramai view, semangat pon btambah2 nk update..
hehe..

so aku ak bg link blog kwn baik aku nie..
so harap korg usha lar eh..
(tp byk dia kutuk aku dlm 1st post dia)
cis!!
hehe...

usha nie:
baliloqstaq.blogspot.com

p/s: bali aku tolong promote blog ko..hehe..baik kn?
(bali yg pakai bju hitam kt headline blog nie)

*PEACE*

1 comment:

Farah Farhanah Azmy said...

bali the bubbly buddy..
hoho..