Wednesday, July 22, 2009

*prank*

cter nye bermula pas aku balik dr cafe coe uniten mlm td..
pas aku penat seharian dgn class, match bola dan tutorial yg blambak2..
so ak ingat nk rilex2 lar sambil online n main guitar lgu2 jiwang..
so nie lar yg tjd,
seorg housemate aku xpuas ati agak nye sbb suara aku kot, mb xsdap tp aku rs ok jea..


hahaha..


ok2, back to d story b4 mlalut2...
ms aku tgh lyn emosi,leh lak
housemate aku nie snap pic aku sambil bmain guitar tu..
cmfirm2 ar buruk pic tu..
pastu nk djdkan cter, dia slumber jea upload gmbr tu kat facebook..
n tag kwn2 aku yg lain...
dgn harapan akn ada org yg comment dan membahan.
cmfirm2 ada..


damn!!




nie aku sertakan gmbr aku yg mlayan prasaan tu..
yg d candid oleh suphasan boonratana..
(housemate aku tu)
aduhai...
p/s:kalo nk tau suphasan tu yg mana? dia yg ttutup mata kt pic kt headline blog nie..
org siam -kap kung kap..
*peace*

7 comments:

iKa said...

ahahaha...
umar jiweng ah..
nati kite duet eh..
lagu kau mawarku..=p
eit..
awat bju kt blkng tu bsepah jew..
kms cpat!!

umaru dghani said...

haha..
jiwang?
yucks..
hehe
duet?
bole2...

Anfaal Ridhuan said...

haha.sup sup. :D
Uish rumah korang.bersih nya. :P

umaru dghani said...

knal sup ke?
haha
aiyow...
ramai yg perli..

Anfaal Ridhuan said...

hehe.kenai cam tu je la.
dulu dia kan ketua untuk JammFest 08 tu.I ada join skejap committee tu.hehe.then slalu nampak sup kat luar jugak.sampai kat pavillion pun pernah nampak.aha

umaru dghani said...

asal join kejap?
hahaha..

Azlina Aziz said...

siam siam sensitif sungguh!