Tuesday, June 16, 2009

*aku dan pyanto marcello*


hah, post kali nie aku nak cter pasal antara bestfrens ak ms short sem lps..
nama dia pyan..
(ttbe rs cm gay lak post pasal dia nie)
hahaha..
hampir setiap malam aku akan online dengan dia n men guitar sama2..
tapi yg best nyer ktorg men lagu yang dcipta oleh pyan..
lagu dia byk meaning yang mendalam..
ada pasal friendship and ada psl love story..

nie aku sertakan lirik lagu dia yang ak rasa besh utk dlayan..

*peace*

tajuk: lupa lar(hehe!!)

verse1
senyuman kamu yang cantik,
lirikan matamu yang menawan oh,
cintaku mekar berputik,
keayuanmu buat hati tertawan


bridge
hatiku mengharap dirimu,
kisah itu semua sudah berlalu..

chorus
lupakan aku..biarku sendiri,
bersama kenangan dirimu disini,
ku akui cintamu tetap di hati,
biarkan ku derita sendiri..

verse2
dulu kau teman yang setia,
kini kau menjauh dariku ohh,
adakah aku boneka,
yang selalu dipermainkan olehmu..

ulang bridge
ulang chorus

*end*



3 comments:

iKa said...

adehh..
xtahan bju kaler pink..
2-2 lak tu..
mungkinkah?
urrkk..
lariiii..
=p

umaru dghani said...

haha..oit
xmungkin..
jgn lari..haha

Azlina Aziz said...

pyan jiwang giler! TT___TT

tp syg berkawan dgn umar ga* :P