Monday, June 1, 2009

*my lovely family*

ha..
suma nye dlm idup kte bermula dr family ataupun keluarga ..
even korg ada awek or someone special,
korg kene pentingkan family korg..
bak kata org,
if something happen, family comes first..

bob selalu ingat kan aku..
thanx dude...

aku ada family yg tsgt best..
masing2 dh meneruskan pelajaran dlm bidang masing2..
so pasni ak bharap agar ak n adik bradik yg lain bjaya dgn jaya nya..
thanx to my strict daddy n my lovely mummy..
hehe..
combination diorg yg jdkan ktorg bjaya ari ini..

i love them damn much..

so ak sertakan gmbr family aku,
nie jea gmbr yg ak ada,
sbb laptop br jea ilang..
adoyaii..

*daddy n mummy*

*the only abang*
-ib-

*adik-adik*
-nana safwan & adzwan-


*peace*



5 comments:

Jelin said...

wahh..terharu dow..nama aku ade..yeay..huhuh..family comes first! ingat itu..hahaha

R|E|E|N|A said...

hihi.. btl2.. family 1st kn..
hmmm.. rndu lak aku ngn ur family..
adeh.. ingt mse lampau.. sedey plak..
hihi.. papepn.. sedap KFC tu..
lapa nie.. hih..

umaru dghani said...

benda yg lepas jgn dkenang..LOL

R|E|E|N|A said...

smpai ht ko omar..
aku rndu ko nye family..
ko ckp cam tu ceh..
t'utama skali mm..
ko phm la kn..
hahah.. adeh.. jgn bilang sma dia..

umaru dghani said...

hahaha..mmg nk kne borak kt cnie eh?
hahaha